8/06/2010

susah mne pon kte,msh ada lg orang yg lbh ssh...tabahlah diri ini...

cptnye mse berlalu..rse mcm br je msk DQ tp tgk2 mggu lps aku da konvo....aku konvo???diploma tahfiz al-quran wal qiraat tp adakah aku ingt al-quran lg???aku ada usaha tok jg quran lg tak???soklan sentiasa bermain dlm fikiran... skrg aku smbg bljr die UKM,aku perlu usaha untuk menjaga al-quran,wpun sgt ssh...adohhhh..brtnye tanggungjawab nie,tp Allah s.w.t. tlh plh aku sbg seorang huffaz,aku mst redha menerimanya....
tapi n kwn2 aku seronok berkonvo dpt jmp rmi kwn2,dlm mse yg sme ade kwn yg diuji dgn seberat2 ujian, kehilangan ibu ksygnnya... die dah xde ibu n ayh...masya Allah...die juga ank sulung n xde sedara kt Malaysia...aku hanya mampu berdoa agar die tabah hadapinya...
kisah kwn ku ini,menjadi motivasi tok aku trs hidup wpun ssh mne pon sb die msh mmpu hdp wpun dgn ujian yg sgt brt tu...
aku mst tabah menghadapi cbrn hdp,xblh cpt pts asa...hr nie die diuji,xmstahil kte plak...ya Allah s.w.t. aku ykin sglnya ada hikmah dr Mu...berilah petunjuk kepada kami semua ya Allah s.w.t...

No comments:

Post a Comment