6/24/2010

kemalangan membuat aku lebih yakin..hihihi

hari pertama aku nak mula keje pada 9hb, hari tu aku n nabilah kena drive sendiri...ktorang wat kptsn, pg nabilah drive ptg aku drive... pg tu nabilah drive, alhamdulillah selamat tp ptg tu aku gemuruh sgt..tkt nk drive sb gear manual,tp aku drive gak...aku try kua tmpt parking,alhamdulillah slmt tp.........................time nk kua ke jln bsr kena u turn, aku terlanggar kete yg parking kt c 2..masya allah...hati ni berdebar2...ble tgk kete yg aku bw, kemek la sket tp ble tgk kete yg aku langgar,kemek byk sgt...adoiiii....mcm mne nie???...tuan kete tak de..kalo ikt hati nk lari je tp teringt tanggung jawab, aku n nabilah tls notis n bg no phone...hati rse tenang sket... alhamdulillah dpt slesai dgn baik...

peristiwa smlm wat aku tkt untuk drive,smpi aku xyakin aku blh drive ke tak...hari kedua keje nabilah drive lg...ptg aku cube..dan akhirnye aku berjaya yakinkan dr hingga hari ini..alhamdulillah...mse awl2 ktorg drive g uia dkt setengah jam sb tkt nk laju tp skang da kurang 15 minit...ada peningkatan ..hihihi...

-kena yakin pada diri sendiri,baru kite akan berjaya tol tak???tp dlm mse yang sme jgn lpe untuk berdoa...insya allah dipermudahkan...

2 comments:

  1. uhuk3...
    sian kete tu..ngeh3..
    kete yg xkemik sgt bkn msia kete yg kemek byk kete msia?

    papepun..tahniah2 =)

    ReplyDelete
  2. hahaha...adek2...simpan cte kita ni sampai ke anak cucu tau...kenangan terindah ni...haha-ucu

    ReplyDelete