6/02/2010

Buatlah untuk orang yang tersayang...

aku nie pemalas sangat...
dulu kalo mak suruh wat pe2 mst ckp "ala nnt la kejap" dlm hati "mlsnye, mak wat la sndiri"... kalo ngan nenek pon ble die suruh wat pe2 aku mst wat2 lupe ke atau wat tak dgr... dalam keluarga aku,aku dikenali dgn perangai pemalas...Masya Allah...

Tapi ada perkara yang wat aku berubah sedikit demi sedikit..........kwn2ku kehilangan orang yang dorg sayang, mak, nenek, ayah, n orang yang rapat...ade sorg kwn pesan kt aku, selagi belum kehilangan mereka, wat lah yang terbaik kepada mereka..nnt dah xde br nyesal...fuhhhhhh...terkena kt batang hidung aku nie la...

lepas kejadian tu, aku berubah sikit tp blm ckup lg sb kadang2 perangai lame datang...truknye...ape nk jd la dgn aku nie...adoi...

Aku akan cube sedaya upaya untuk berubah...bile perasaan mls tu datang... aku mst ingt "buatlah untuk orang yang tersayang seolah2 itu kali terakhir, n kte tak berpeluang lagi untuk gembirakan hati mereka"..

" YA ALLAH, LINDUNGILAH AKU DARI PERASAAN LEMAH DAN MALAS"...AMINNNNNNN...

No comments:

Post a Comment