9/25/2011

hati gelisah kerana dosa

dah lama x update blog ni...nak kata xde mase,ade je...mgkn xde mood kot,aku akan cube untuk rajin update pasni..insya Allah...

skang nie,hati xberapa sihat kerana banyak dosa...aku cube untuk lari dari dosa itu tapi ia makin dekat dengan aku....aku cube cari jalan penyelesaian tapi ada perkara yang menghalang...skang aku selalu doa xputus2...sangat terseksa,tapi aku tidak berkuasa..aku tidak kuat buat masa nie...air mata asyik mengalir sahaja..hanya Allah yang tahu...aku tidak berani mengadu kat sape2...

sebab tu lah nabi pernah bersabda, hati akan tenang kalo kita taat kepada Allah tapi akan gelisah kalo kita lakukan dosa kepadaNya...

asyik dok mnta shbt2 doakan je....hrp2 shbt2ku sume doakan aku....xtau nak luah kt mana,malu untuk luahkannya...malu dengan yang Maha Esa...banyak nikmat yang Dia beri pada ku..tapi kenapa aku macam nie...Ya Allah ampunkanlah aku...aku sangat memerlukan Mu..aku xtau nak wat cm ne lagi...aku dah cube tapi tak berjaya...ambillah hatiku agar sentiasa bersamaMu...

semoga aku dapat memulihkan segalanya sebelum aku kembali kepadaMu...tanggungjawab aku yang lebih besar ialah menjaga kalamMu dan mengamalkannya,semoga Engkau permudahkan aku melakukannya sblm aku bertemu dengan Mu...

* AKU HANYA MANUSIA BIASA *

No comments:

Post a Comment