5/31/2010

Jangan putus asa sebelum melangkah...

Alhamdulillah masih diberi peluang untuk tls lg hr nie...

Hari nie terlewat bgn..masya Allah...da bersiap sume,kemas bilik mop lantai sume,g bsh bju lak....pegi buka peti ais ternampak daging....mle la otak nie pk mcm2....aku niat nk wat daging sos tiram tp sebenarnya xtau pon nk wat cm ne, try je la....ptong daging n masak...hihihi...sdp jgk...
Tibe2 abg balik..adoi malunye kalo xsdp...die g mkn daging yang aku wat tu,debar2 hati ku...skali die ckp sdp la,wat lg...aku xbrani nk wat lg,tkt rs xsme...hihihi...abg g wat sndiri ikt resipi die,skali bkn jd daging sos tiram tp jd daging masak merah..hebat2..hihihihi...sdp gak...jd la resipi br kami...
Dulu aku xpenah yakin yang aku boleh masak,ble nk masak aku tgu xde org kt umh tp ble hr nie ada dpt semangat br untuk mencuba lgi...aku mesti blh buat,mgkin tak terlalu sedap tp boleh makan...
Aku nekad "aku akan cube selagi ade peluang..aku mesti boleh buat mcm org len jgk..Insya Allah"... Jangan putus asa sebelum melangkah ye asma...

No comments:

Post a Comment