8/11/2011

hobi baru time cuti

ape yang best dgn menjahit ek...aku pon xtau,yang aku tau aku minat menjahit...hehehe
aku penah tekad dalam diri aku,aku mesti bljr menjahit gn mak.....

cuti lama kali ni aku amik peluang untuk menjahit....masa awal2 balik mak sgt sibuk,xsmpt untuk ajar jahit baju....aku minta la mak ajar cara jahit manik,sb aku teringin jahit kat baju jabatan mcm kawan buat...tapi mak ckp kalo jahit manik susah nk iron...die pon ajarlah aku sulam bunga....da mahir sulam bunga barulah mak ajar jahit baju...pastu aku pon bljr jahit manik secara asas gn sahabat baik aku....kerana tamak nak pandai sume aku bljr sulam scarf melalui youtube...alhamdulillah menjadi...akan ku cerita satu persatu pengalaman tentang menjahit nie..n aku akn upload hasil2 yg aku dpt insya Allah..... to be continue...hehehe...

1 comment:

  1. baik..sya akn terus mengikuti siri seterusny...

    ReplyDelete